حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟ مستاجران تا ۵ سال فرصت شکایت از صاحب‌خانه را دارند | در چه صورت می‌توان شکایت کرد؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳) سوءاستفاده دلالان ارز از شهادت رئیس‌جمهور سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر شارژ شد تخلف یک شرکت تولیدی محصولات چرمی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در مشهد و پلمب آن زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام‌عدالت مشخص شد؟ پرونده قاچاق یک میلیون و ۷۱۶ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای بر روی میز تعزیرات خراسان‌رضوی دامنه نوسان بورس محدود شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب واریز می‌شود وجود ۵۶۰ هزار واحد خالی در کشور آخرین تحولات بازار پس از وقوع حادثه هوایی یارانه معیشتی، امشب قابل برداشت است (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) سال گذشته ۴۲۸۰ میلیارد ریال غرامت به کشاورزان پرداخت شد یارانه نقدی اردیبهشت ۱۴۰۳ کی واریز می‌شود؟ + جزئیات فعال کارگری: کارفرمایان برای تبدیل وضعیت شغلی کارگران همکاری کنند واکنش شخصیت‌های اقتصادی به شهادت رییس‌جمهور
سرخط خبرها

مدیرعامل آبفای مشهد: در کنار کاهش بارندگی، زمستان گرمی را سپری می‌کنیم

  • کد خبر: ۲۰۷۴۰۴
  • ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
مدیرعامل آبفای مشهد: در کنار کاهش بارندگی، زمستان گرمی را سپری می‌کنیم
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: زمستان امسال از نظر دمایی هم زمستان نیست. متوسط دما در مشهد ۳.۱ درصد درجه سانتیگراد نسبت به دوره بلندمدت افزایش پیدا کرده است.

حسین اسماعیلیان در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در این‌باره تصریح کرد: امسال در کنار کاهش بارندگی، افزایش دما هم داشته‌ایم و در واقع زمستان امسال از نظر دمایی هم زمستان نیست. متوسط دما در مشهد ۳.۱ درصد درجه سانتیگراد نسبت به دوره بلندمدت افزایش پیدا کرده که از لحاظ آماری عدد بسیار بالایی است.

به گفته وی، میانگین دما در سال آبی گذشته ۱.۳ درصد درجه سانتیگراد بوده، درحالی که درهمین چهارماه گذشته و در سال آبی جدید این عدد ۳.۱ درصد است. مسلما افزایش دما در افزایش مصرف آب تاثیرگذار است.



مدیرعامل شرکت آب‌وفاضلاب مشهد درباره وضعیت منابع آبی شهر گفت: درحال حاضر علیرغم اینکه سد دوستی از نظر منابع آبی وضعیت خوبی ندارد، سه سد دیگرمان هم یک ذخیره حداقلی دارد که برداشت از سد‌ها انجام نمی‌شود و سد دوستی بخشی از آب را در کنار منابع آب زیرزمینی تامین می‌کند.

وی افزود: ما در اجرای پروژه‌های تامین آب مشهد از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم و فقط حفر چاه نیست، حفر چاه یکی از پروژه‌های ماست. درهمین راستا تعدادی از چاه‌هایی که در اختیار دستگاه‌های اجرایی بود را سال گذشته به شبکه آب شرب مشهد وصل کردیم و تعدادی دیگر هم در برنامه وصل است تا برای تابستان بتوانیم از آن منابع هم استفاده کنیم.

اسماعیلیان یادآور شد: یکی از پروژه‌های آب منطقه‌ای، استفاده از ظرفیت چاه‌های کشاورزی است که در حال حاضر از دیگر منابع تامین آب شرب برای شهر مشهد است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->